دستمال میکروفایبر

  • ۰
  • ۰

       بهترین روش از بین بردن چربی روی اجاق گاز

برای از بین بردن لکه های چربی ناشی از پخت و پز روش های مختلفی وجود دارد . در این مطلب میخواهیم شما را با ساده ترین ، کم هزینه ترین و سریع ترین روش های شست و شوی اجاق گاز شیشه ای آشنا کنیم . 

  • برای از بین بردن لکه های غذا و چربی بر روی صفحه ی شیشه ای می توانید از یک پنبه ی آغشته به الکل استفاده کنید و سپس در مرحله ی آخر آن را با دستمال جادویی تمیز کنید .
  • سعی کنید پس از ایجاد لکه ی چربی آن را بلافاصله به کمک دستمال جادویی و پاک کننده های دیگر تمیز کنید و نگذارید لکه ماندگار و پایدار شود .
  • با استفاده از دستمال های میکروفایبر و پاک کننده ها می توانید اجاق گازتان را همچون روز اول کنید .
  • بهترین وسایل برای از بین بردن لک و برق انداختن اجاق گاز شیشه ای استفاده از شوینده ها ، اسکاج و دستمال نانو و دستمال جادویی می باشد .

        

    نحوه تمیز کردن اجاق  گاز شیشه ای

نحوه تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای از معضلات خانم خانه دار محسوب می شود . در این نگاره تلاش داریم تا با استفاده از ابزار مناسب گام های مناسبی در راستای حل این مشکل برداریم .

اگر شما نیز در منزل خود از اجاق گاز شیشه ای استفاده می کنید به احتما زیاد هنگام تمیز کردن آن با چالش هایی مواجه شده اید . حتی در برخی از مواقع به خاطر ترس از کثیف شدن اجا ق گاز از پختن غذاها ی دلخواهتان صرف نظر کرده اید .

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی