دستمال میکروفایبر

  • ۰
  • ۰

انواع مختلف دستمال جادویی

دستمال جادویی های موجود در بازار در دو نوع می باشند . یک نوع از دستمال جادویی که جنس آن از پلی استر است که جاذب روغن هستند و برای نظافت سطوح چرب مناسب هستند . این دستمال ها که به  دستمال  میکروفایبر نیز معروف هستند دارای خاصیت موئینگی و جذب فراوان بوده و ضمن پاک کردن سطوح آنها را درخشان و براق می کند . 

 

شست و شو با انواع دستمال جادویی

شاید برای شما نیز تا حدی عجیب باشد که چگونه ممکن است بدون مواد شوینده سطحی را تمیز کرد و ممکن است برای شما نیز پیش امده باشد که از این دستمال ها خریداری کرده باشید.  ولی آنگونه که انتظار داشته اید کاربردی نبوده است.

باید بدانید علاوه بر دانستن طرز استفاده از دستمال جادویی ، فاکتور های دیگر نیز در تاثیر دستمال جادویی در تمیز کردن سطوح نقش دارند . استفاده و شست و شوی نادرست این دستمال ها باعث می شود که خاصیتشان را از دست بدهند . برای شست و شوی دستمال های میکروفایبر هرگز از آب گرم استفاده نکنید ، به علاوه شست و شوی آنها با نرم کننده ها نیز باعث خراب شدن آنها می شود .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی