دستمال میکروفایبر

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرداخت وام با بهره کم به شرکت های دانش بنیان

در ادامه فوایدی که شرکت های دانش بنیان از ثبت این نام برای خود میبرند میتوان این موضوع را دانست که از وام هایی با بهره های بسیار کم برخوردار خواهند بود.ما در این مطلب برای شماخواهیم گفت که.شرکت های دانش بنیان از وام هایی با چه بهره های بانکی برخوردار خواهند بود.

معاون اول رئیس جمهور وام های پرداختی به شرکت دانش بنیان را گران قیمت دانست و در این خصوص پرداخت وام با بازپرداخت 4% به شرکت های دانش بنیان رااعلام داشت همچنین گفت:

“توسط صندوق توسعه ملی و منابع خارجی در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده است. “

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است، افزود:

“ارائه تسهیلات برای ایجاد شرکت دانش بنیان با سود ۴ درصد خواهد بود.”

وی با بیان اینکه دوران اداره کشور با فروش منابع طبیعی به سر آمده است، نباید فکر کنیم منابع طبیعی کشور همیشگی خواهد بود، ادامه داد:

“این مسیر به سرعت به پایان خواهد رسید، مطالبات کشور ۸۰ میلیونی در حال افزایش است.در ادامه این مباحث میتوانیم به شما یادآوری کنیم که ما با فعالیت به عنوان مشاوره دانش بنیان برایثبت شرکت دانش بنیان فعالیت میکنیم.

استفاده از تسهیلات دانش بنیان 

اگر بخواهید برای شرکت دانش بنیان تازه تاسیس خود از وام ها و تسهیلات بانکی استفاده کنید میتوانید قبل از مراجعه به بانکها با مطالعه ی این متن اطلاعات اولیه ای در این زمینه به دست آورید. از صبوری شما متشکریم.

بانک صادرات ایران با مانده تسهیلات داده شده به شرکت های دانش بنیان در پایان مهر ماه سال جاری بیشترین سهم را در حمایت از شرکت های دانش بنیان برده است.

همچنین این بانک طی مهرماه ٩٦ بیش از ٦٤٦ میلیارد ریال به این شرکت ها تسهیلات پرداخت کرده که از مجموع ٣١١٣ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی کل شبکه بانکی به شرکت های دانش بنیان در این ماه، بیش از ٢٠ درصد بر عهده بانک صادرات ایران بوده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی، قریب به ٧٠ درصد این تسهیلات اهدا شده به شرکت های دانش بنیان در مهرماه امسال، توسط بانک های «خصوصی شده» پرداخت گردید که در این میان مشارکت ٢٠ درصدی بانک صادرات ایران از کل پرداخت های نظام بانکی، قابل توجه است.در ادامه این مباحث میتوانیم به شما یادآوری کنیم که ما با فعالیت به عنوان مشاوره دانش بنیان برای ثبت شرکت دانش بنیان فعالیت میکنیم.

تسهیلات دانش بنیان

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

دریافت نمایندگی محصولات ویچ وایپ در اصفهان

برای اینکه توزیع و پخش محصولات ویچ وایپ در اصفهان به خوبی انجام شود ما به اعطای نمایندگی های مختلف برای این شرکت پرداخته ایم.پس در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که چگونه میتوانید در این شهرستان به دریافت نمایندگی بپردازید.

از جمله ویژگی های بارز دستمال میکروفایبر قدرت جذب فوق العاده ی آن می باشد ، در شهر پر رفت و آمدی همچون اصفهان با توجه به تردد بیش از حد خودرو ها گرد و غبار و آلودگی در سطح شهر بسیار زیاد است این آلودگی ها به درون منازل راه می یابند . برای رفع سریع گرد و غبار بدون نیاز به مواد شوینده و در سریع ترین زمان ممکن می توان از دستمال میکروفایبر  استفاده کرد . اگر شما نیز به دنبال خرید عمده دستمال جادویی در اصفهان هستید بهتر است سری به سایت ویچ وایپ بزنید و از محصولات اصل این کمپانی مطلع شوید و در صورت تمایل ثبت سفارش نمایید 

  • نادر رفیعی